مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

مطالب جالب از اینترنت

مطالب جالبی که تو اینترنت دیدم دارم جمع می کنم. تقریبا هیچکدوم برای خودم نیست و اغلب جمع آوری از سایتهای دیگه است. چون برا من

با Channel.Me لذت وب‌گردی جمعی را بچشید

کار با Channel.Me ساده است:

- وارد سایت شوید و یک آدرس اینترنتی وارد کنید.
- سایت به شما آدرسی می‌دهد که می‌توانید به دوست با دوستانتان، این آدرس را اطلاع بدهید.
- بعد از اینکه دوستتان وارد آدرس اخیر شد، می‌تواند دقیقا ببینید که شما در چه صفحه‌ای هستید.
- شما می‌توانید در حین وب‌گردی با دوستتان چت کنید.
- ویژگی بسیار جالب دیگر این است که او می‌تواند حرکت ماوس شما را روی صفحه نمایش ببینید.
- شما حتی می‌توانید یادداشت‌هایی در صفحه بنویسید، تا دوستتان هم ببیند.
- هر زمان که شما روی لینک‌ای کلیک کردید و وارد صفحه دیگری شدید. دوستتان هم به صورت خودکار، وارد صفحه جدید خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد